Audi to jeden z największych na świecie producentów samochodów. Jest liderem na rynku branży motoryzacyjnej, a jego charakterystyczne cztery pierścienie są jednym z najbardziej rozpoznawalnych logotypów.
Przygotuj Audi
na zimowe podróże
video personalizowane , mailing, strona www
Klient: Audi
Zadania
- Przygotowanie materiałów do kampanii
mailingowej z personalizowanym video
Zadania
- Przygotowanie materiałów do kampanii
mailingowej z personalizowanym video
PRZEWAGA DZIĘKI...
PERSONALIZACJI!
We współpracy z firmą Vintom przygotowaliśmy kampanię mailingową
z personalizowanym video skierowaną spersonalizowane do klientów Audi.
Celem kampanii było zachęcenie do zakupu opon lub akcesoriów zimowych.
KAMPANIA MAILINGOWA
KROK PO KROKU!
Dane z bazy klientów Audi są wykorzystane do stworzenia personalizowanego video
Każdy klient otrzymuje mail lub mms, w którym umieszczona jest wiadomość o ofercie i video
W każdym mailu jest unikatowy link, który kieruje na landing page
Personalizowane video na landing page'u przedstawia dane na temat tego konkretnego klienta - historię serwisowania, model samochodu
PERSONALIZACJA VIDEO
Kampania mailingowa z personalizowanym video łączy w sobie dwie najbardziej skuteczne cechy marketingu: video oraz personalizację przekazu. Technologia personalizacji video, sprawia, że nie tworzymy jednego video dla 10 tysięcy osób, ale 10 tysięcy video dla 10 tysięcy osób.
Wykorzystując dane z bazy, możemy określić realne potrzeby klientów i na tej podstawie dobrać ofertę. W video dla Audi tym, którzy nie wymienili jeszcze opon na zimę proponowaliśmy opony dopasowane do modelu samochodu. Natomiast tym, którzy wymianę mieli już za sobą - bagażnik dachowy i torby na akcesoria zimowe.
ZOBACZ VIDEO
MAILING
Od samego początku ścieżki zakupowej, odbiorca czuje, że komunikat kierowany jest bezpośrednio do niego. Dzięki temu kampania mailingowa z personalizowanym video zyskuje kilkanaście razy większy open rate niż klasyczny mailing. Unikalny link zawarty w wiadomości kieruje do landing page'a, na którym odbiorca może zobaczyć video.
LANDING PAGE
Po wejściu na landing użytkownik ma możliwość obejrzenia personalizowanego filmu. Znajduje się w nim oferta dopasowana do posiadanego przez niego modelu Audi. Dane pokazują, że video na landingu zwiększa konwersję o 89%.
Efekty?
112
%wskaźnik
Open Rate
40
%obejrzeń video
z całej bazy
mailingowej
89
%większa konwersja
w porównianiu
z klasycznym
mailingiem