Zakład Usług Handlowych Robico istnieje na rynku od 1988 roku. Misją marki jest tworzenie świeżych i całkowicie naturalnych produktów mleczarskich, dedykowanych świadomym konsumentom.
Kefir
robicolosalną różnicę
Ogólnopolska kampania 360 dla Kefiru Robico
Klient: Robico
Zadania
- Stworzenie koncepcji kreatywnej promujÄ…cej Kefir Robico
- Wybranie kanałów komunikacji na potrzeby kampanii
- Zwiększenie świadomości marki
- Wzmocnienie wizerunku Kefiru na terenie Warszawy i pozyskanie nowych konsumentów w całym kraju
Zadania
- Stworzenie koncepcji kreatywnej promujÄ…cej Kefir Robico
- Wybranie kanałów komunikacji na potrzeby kampanii
- Zwiększenie świadomości marki
- Wzmocnienie wizerunku Kefiru na terenie Warszawy i pozyskanie nowych konsumentów w całym kraju
Kanały
komunikacji
Bohater przez duże R.
Żywe kultury bakterii, świeżość, orzeźwiający smak, wygodne opakowania. Wyróżniki Kefiru Robico stały się dla nas punktem wyjścia do stworzenia koncepcji kreatywnej. Rysunkowy key visual i humorystyczne hasła idealnie oddały ducha marki!
Robico w akcji!
Każdy z 5 przygotowanych przez nas spotów, metaforycznie prezentował inny benefit Kefiru Robico. Postawiliśmy na humor sytuacyjny, zabawę słowem oraz komiksową kreskę.
Czy Kefir
Robicolosalną różnicę?
Na czas kampanii, pod zakrętkami Kefiru umieściliśmy kody, które umożliwiały wzięcie udziału w konkursie konsumenckim. Na potrzeby użytkowników stworzyliśmy dwa zadania o zróżnicowanym stopniu trudności: odpowiedź na pytanie kreatywne lub uzupełnienie przygotowanego przez nas komiksu. Autorów najciekawszych zgłoszeń nagradzaliśmy gadżetami Robico oraz rowerami! Aktywację przeprowadziliśmy na dedykowanej platformie: www.kolosalnaroznica.pl
Etykiety konkursowe
Chociaż nasze działania skupione były wokół Kefiru Robico, zaprojektowaliśmy nowe etykiety dla wszystkich produktów marki.
Nakręcamy
na zdrowie!
Po zakończeniu konkursu, landing page zamienił się w platformę contentową marki. Stworzyliśmy blog z fit przepisami na bazie produktów Robico oraz poradami dotyczącymi zdrowego i aktywnego stylu życia. Przy tworzeniu treści współpracowaliśmy z aplikacją dietetyczną Diet Map.
Efekty?
8118
użytych kodów
7157
udzielonych odpowiedzi
651695
wyświetlonych spotów video
9012
kliknięć w reklamę
dotarcie do
890 000
użytkowników
14
%większa świadomość marki w województwie mazowieckim
320
%większe zaangażowanie